22 juli 2010

Berg

Vanaf zaterdag zit ik in Frankrijk. Puur en alleen om dit te doen:
op, af, op, af, op, af, op, af. en dat op een fiets, bij een berg.
Klinkt redelijk eenvoudig, al ben ik toch zeer benieuwd of ik het kan. Waarschijnlijk kan ik het wel, maar hoe kan ik het? snel, langzaam, gemiddeld, slecht, goed, matig?
We zien wel, kan je denken. Maar stiekem wil ik meer, als eerste op de top staan, dat is toch mooi.
Al ben ik niet ongelukkig als dat niet lukt, maar ik ben wel minder gelukkig als het niet lukt. Al zal het vast gezellig zijn daar niet van.
De andere vraag die ik me vooraf stel is, wat ga ik denken als ik daar helemaal alleen omhoog rij. Aan wie denk ik? Denk ik wel aan iemand? Denk ik aan me band die over het asfalt rolt? Dat die het ook zwaar heeft? Of denk ik aan het schaap dat naast de weg zal staan? Denk ik wel aan iets dat ik over een week nog weet? Waarschijnlijk niet.
Jullie zullen het van me horen, dat beloof ik alvast. Vanaf 14 augustus kunnen jullie het verwachten ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten