27 maart 2011

Heimwee bestaat nu niet.

Nu is het dan echt over, het zat er natuurlijk al aan te komen en ik wist het ook allang. Maar nu is het dus echt officieel, het is voorbij. Wat geweest is, is geweest en veranderen kan je niet meer.

Ergens heb ik, nu ik dit zo typ, wel weer een diep verlangen terug naar mijn schaatswedstrijdjes van afgelopen seizoen, vooral als je het seizoen afsluit met een niet al te slechte tijd, dan kan je nog wel is heimwee krijgen op dat moment, want op dat moment weet je dat het echt over is.
Aangezien ik het toch niet kan veranderen, gaan we maar weer vooruit kijken, het is prachtig weer, dus fietsen kan weer. Iets waar ik ook altijd gelukkig van word..

Alleen rust, dat is ook training, en dat wil er niet altijd bij mij in.. Want met dit weer bestaat er niks mooiers dan buiten fietsen, dat weet ik zeker..

Autumn wil come around again.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten