21 maart 2011

Toeval

Ja, toeval bestaat, of niet, om daar nu een ellenlang blog over te schrijven is zo zinloos.

Wel heb je soms van die ontmoetingen waarvan je denkt, he dat had ik niet verwacht, is dat dan toeval? Wat is toeval precies..?
Voor mij vond laatst een merkwaardig toeval plaats, of toeval, het was vreemd, ik had het niet voorspelt en ik vraag me af wie er verzonnen had om ons weer samen te brengen..

Ons? Ja, jullie weten nog, in Oktober of het was September, dat kan ook, schreef ik een Blog over dat meisje op de schaatsbaan van Nijmegen.
De gedachte dat ik haar ooit weer zou zien is nog nooit in me opgekomen, tot een paar dagen geleden, want het zal niet waar zijn, maar waar tref ik haar? Juist Ja, op een schaatsbaan, en dan ditmaal niet die van Nijmegen maar Thialf.

Eerlijk gezegd viel ze wat tegen, zo bij dat weerzien, het was toch niet allemaal zoals ik dat had ingeschat bij die eerste ontmoeting, ach pech gehad, de kans dat ik haar ooit weer zie? Die bestaat niet..

Of toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten